Kväll, igen.

Idag är en bra dag. Bortsett från att hela jag är helt jävla vit av målarfärg. Armarna, kläderna, håret, ansiktet och på något sätt magen. Liksom, hur sjutton hamnade det färg på min jävla mage?! Det kan man fråga.

Imorgon går anmälningen till tävlingen ut. Längtar så! Kommer bli skitkul. Och jävligt trevligt att tävla igen, det var ett bra tag sen nu. Nu när jag har så fint i stallet ska det bli kul att få hem lite folk med.

Förresten, min bror är något efterbliven. Han ropade på mig, blev himla chockad eftersom han i vanliga fall brukar avnända MSN till att få tag på mig. Men nej, nu ropade han. Och varför? Han kom inte ihåg våran adress. Han har bott här i 14 år och han vet inte vad vi har för adress. Lyckat.

Fett ointressant inlägg. Men jag har kommit på att det är rätt skönt att skriva. Skriva för hand är jag aldeles för lat för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0