Lista, eftersom jag har tråkigt.

Sitter och kollar på film, men att kolla på film ensam suger. Så jag avbryter titt som tätt, och nu hittade jag en lista hos Woaska som jag tänkte fylla i.

AVSLUTA MENININGEN
Jag har insett att min senaste kyss: var laddad med ångest.
Jag lyssnar på: min brors cs-snack
Jag pratar: med Albatorsk
Jag tycker om: kaniner <3
Jag avskyr när folk: inte står för sina åsikter
Mina närmaste vänner är: det bästa jag vet
Min första vän hette: Mikaela (Kela)
Kärlek är: förjävligt
När jag borstar tänderna: så gör det ont i tandköttet
När jag lagar mat: går det dåligt
Jag tänder på: ingenting alls.
Det sexigaste yrket är: rockstjärna :D
Det är charmigt när: Christin skrattar :D
Jag är rädd för: allt.
Den värsta känslan är: ångest, utan tvekan
Bästa känslan är: äkta lycka.
Jag är bäst på: att vara mig själv.
Jag är sämst på: att ta tillvara på dagen.
Om jag var ett djur skulle jag vara: bekymmerslös
Om jag va en insekt skulle jag vara: äcklig
Om jag vore ett redskap skulle jag vara: en dildo WOHO
Jag kommer alltid att vara: "livrädd för att leva, dödsrädd för att dö"
Det finaste som finns är: vänskapskärlek
I sommar: hände det en jävla massa skit.
Sist jag grät var: längesen, jag gråter sjukt sällan.
Jag kan: få folk att le.
Jag kan inte: inse att allting har ett slut.
När jag vill tänka går jag: till skogen
När jag bakar så bakar jag: kladdkaka =)
Min mobiltelefon är: sjukt jävla trasig
När jag vaknar på morgonen: så känner jag efter om det är en bra eller dålig dag.
Innan jag går och lägger mig: så ringer jag någon.
Just nu tänker jag på att: försöka få tag i daniel/simon
Bebisar är: underbara
Idag har jag: tävlat och umgåtts med underbara människor!
Ikväll ska jag: kolla på film med mamma.
I morgon kommer jag: förhoppningsvis åka till jennie.
Jag vill verkligen: förstå.

Förövrigt så hatar jag att alla gamla minnen aldrig suddas ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0