Mediciner.

Jag hatar dem. På drygt ett år har jag testat så jävla många så jag minns inte ens namnen på alla. Antidepressiva, sömnpiller, ångestdämpande osv.

Varje gång jag kommer in till BUP för att få hjälp, så får jag höra det:
- jo, vi har en medicin vi tänkte att du skulle få prova. vi tror att den kommer göra susen blablabla.

VARJE GÅNG. jag kommer fan inte in till BUP utan anledning. Jag går ju inte dit för att det är kul direkt. jag vill ha hjälp när jag går dit. inte nåt jävla babbel om mediciner, som jag vet inte kommer hjälpa.

Jag är 16 år. Varje dag tar jag 6 piller. Det är fan sjukt! man ska inte äta fler mediciner än en hjärtsjuk när man är 16 år. Min morfar är sjuk på alla möjliga vis, han äter hälften så mycket mediciner som jag. Visst, de kanske har hjälpt mig. men det är fan inte på det sättet jag vill ha hjälp! jag vill inte behöva äta mediciner, de ger mig sjukt mycket biverkningar.

Tack vare medicnerna har jag:
Gått upp 10 kilo.
Sår över hela kroppen, en medicin gör att det kliar lite överallt, så jag kliar upp stora sår.
Muntorrhet. Jag är så jävla torr i munnen, dricker 2-3 liter mjölk per dag och trots det är jag törsig mest hela tiden.

Dessutom är jag så jävla trött hela tiden, jag orkar inte göra nånting. och gör jag något, tillexempel tävlar, så är jag helt död i flera dagar efteråt.

jag hatar verkligen mediciner. och vad jag hatar ännu mer är att jag inte kan sluta, för de är SSRI preparat = slutar jag så blir jag självmordsbenägen direkt.

fyfan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0