Pepp!

Jag känner mig sjukt pepp idag. kan bero på att nomy alltid lyckas få mig på bra humör med sin musik. jag är pepp på att jobba imorgon, tävla på lördag och bygga bur på söndag. förhoppningsvis orkar jag jobba rätt mycket nästa vecka, lite klirr i kassan skulle verkligen inte vara fel.

jag älskar att drömma om vad jag skulle kunna köpa om jag var rik! igår var vi på mediamarkt, och man blir jävligt sugen på alla söta objektiv. för att inte tala om hur gött det vore med en ny skärm! min är verkligen supermini.

och jag skulle vilja shoppa massor till kaninerna. nya transportburar, selar, matskålar, massa olika sorters mat och liknande.

dessutom vill jag ha en filmkamera, en kompaktkamera och en massa annat. kläder har jag fått nog av, har så jävla mycket som jag aldrig använder.

var hos min samtalskontakt på bup igår, hon är så himla mysig! eftersom jag inte mår så jättedåligt just nu så pratade vi om bra saker istället. kaninerna, vännerna, film, musik och liknande. hon hade tydligen en kollega som pluggar, hon skulle göra nån uppsats eller nåt om en deprimerad tjej. så min samtalskontakt hade tänkt på mig. men eftersom jag inte klassar mig själv som deprimerad längre så får vi se.

dessutom kanske jag ska ställa ut mina foton i slutet av september, min faster har tjatat på mig länge om att jag borde göra det. det ska bli kul, men fan vad svårt att välja ut vilka foton som ska vara med!

ni får en bild på något som verkligen representerar lycka för mig;
Jag och Sandra på p&l <3
jag och sandra på p&l <3

Kommentarer
Postat av: Rebba

SV: Ja jag håller en massa med dig! en underbar kille, undrar faktiskt att behålla honom :D

2009-08-29 @ 20:20:51
URL: http://smartstrawberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0