utbrott.

jag får små utbrott ibland. antingen är det ilska, panik eller ångest.

förut kunde de vara i flera timmar, men nu så kan jag samla mig mycket snabbare. för några dagar sen blev jag helt utom mig av saknad, jag bara grät och grät. men mamma kom, så jag var tvungen att samla mig, så hon inte såg att jag grät. jag vill inte att hon ska bli orolig.

det känns som att det börjar gå uppåt, men jag orkar fortfarande ingenting. har varit igång i några dagar nu, har gått på högvarv. nu är jag helt död, sov till 16 idag. är fortfarande sjukt trött, vill bara gå och lägga mig och sova hur länge som helst.

men fyfan, jag saknar en viss person så jävla mycket. jag går helt sönder.

Kommentarer
Postat av: Rebba

SV: Bara om Pricko kan hoppa när jag ber honom :D haha nej Men annars ställer jag givetvis upp :P

2009-08-31 @ 23:14:29
URL: http://smartstrawberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0