Update

Fick lite gnäll om att jag inte har uppdaterat på ett tag.

Just nu är det rätt bra. Eller, det är som vanligt. Allt går upp och ner. Det kanske det gör för alla, men för mig är det verkligen upp mot stjärnorna och sen rätt ner mot järnet i jordens mittpunkt. för det har jag fått lära mig minnsan, haha. har i hela mitt liv trott att jordens mittpunkt bestod av eld och lava typ, men så är det tydligen inte.

jag har börjat motionera, WOHO! nejmen, jag har sån jävla ångest för min vikt. har gått upp 10 kg det senaste 1½ åren, och nu orkar jag fan inte vara tjock längre. jag vill vara så smal att folk säger "men gud, vad smal du är!". jag vet att det är löjligt, men jag är trött på min putmage och mina stora jävla bröst.

förut gick det perioder då jag inte åt på flera veckor, för jag mådde så jävla dåligt att jag inte orkade. nu vill jag ju fortsätta leva, och då funkar det inte att sluta äta.

var hos bup idag, pratade med min psykolog om ångest och så. så kom vi in på fysiska symptom. det är flera som sa, när jag mådde som värst, att jag såg ut "som ett jävla spöke". och ja, när jag kollar på bilder därifrån så ser jag att jag verkligen såg förjävlig ut. blek som snö, mörka skuggor under ögonen osv. fick höra från flera att det verkligen syntes att jag mådde dåligt. min psykolog sa även att jag såg ut att gå runt i en dimma, när vi träffades första gången.

men nu ska jag typ försöka bli trött, imorgon händer det massa grejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0