okejs

jag suger på att uppdatera. skriver bara när jag har lust.

egentligen är allt toppenbra, ja fyfan vad bra det är. men idag är en jävla skitdag. jag har ångest och jag vill sluta med kaninerna och jag är sjukt sugen på att sluta leva på riktigt. bara ligga i sängen hela dagarna. sluta äta. sluta prata med någon.

men jag kan inte. och det, i sig, ger mig panik. jag kan inte sluta leva. jag måste. jag måste gå upp, för kaninerna måste ha mat. jag måste prata med någon, för annars blir alla oroliga. jag måste äta, för annars dör jag. jag vill inte dö, inte egentligen. men sånahär skitdagar vill jag bara gå och lägga mig och sova i hundra år och fan. sixten avlivades igår. jag trodde att jag var beredd på att det skulle hända, jag har gråtit i ett halvår för att jag visste att hans tid var slut. men igår grät jag, fyfan vad jag grät. jag skakade och skrek och var helt utom mig. mamma grävde gropen, jag stod bredvid och grät. att linda in honom i handduken var fruktansvärt. jag kan inte skriva mer om det, jag gråter. pricken är sjuk, han ska avlivas imorgon.

annars är allt toppen. blir jennie-vecka, sen kommer en väldigt trevlig pojke och stannar över helgen.

Kommentarer
Postat av: J. :)

Åh, vet exakt hur det känns... usch sjukt jobbigt..

Får själv panikångest av att känna att jag inte kan sluta andas, utan att jag bara måste, för det är ett liv, jag kontrollerar inte då jag ska andas in och ut... menmen..

Sköt om dig <3

2009-12-03 @ 12:04:41
Postat av: Psycho Dad

Bra Blogg!!!

2010-02-19 @ 15:35:48
URL: http://www.psycho-dad.se/
Postat av: Linnea

Har själv atypisk autism, som as men fyllde inte alla kriterier som behövdes. Känner också igen ångesten:-/

2010-03-09 @ 01:06:57
URL: http://mittlivmedangest.blogg.se/
Postat av: Evelina

Hejsan. Jag håller på att göra ett arbete om dem som är asperger. Så hittade jag din blogg. Jag hade varit väldigt tacksam fall om du kunde skriva tillbaka till mig hur det är att leva med asperger. Kramar Evelina

2010-04-14 @ 10:42:20
URL: http://ungmamma92.babyblogg.se/
Postat av: Evelina

Hej. Jag håller på att göra ett arbete om asperger så hittade jag din blogg. Jag undrar fall du skulle vilja skriva tillbaka till mig hur det är att leva med asperger. Kramar Evelina

2010-04-14 @ 10:45:36
URL: http://ungmamma92.babyblogg.se/
Postat av: elin

hej. Såg din blogg och har läst alla inlägg.

HAr du någongång funderat på att skaffa en mailvän?



Skriv till mig isf (:

Jag går i nian och ska börja omvårdnadsprogrammet till hösten där jag ska inrikta mig på just asperger och andra sjukdommar och handikapp

2010-04-21 @ 18:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0